Bliv klog på sociale medier

Det er utrolig vigtigt at have fokus på sociale medier i dag. Kundehenvendelser, generelle spørgsmål og klager bliver sendt gennem Facebook, Twitter osv. Det er derfor vigtigt at vide, hvordan du skal takle denne form for kommunikation, hvor alle kan kigge med. Derudover er det en god kanal til at etablere – eller udvide – sit netværk.

Vi giver dig nogle værktøjer til, hvordan du skal håndtere de udfordringerne ved brugen af de sociale medier. Vi hjælper dig fx med

  • at få styr på de gyldne regler for sociale medier
  • at lære den grad af høflighed, som er nødvendig
  • at kende forskel fra de klassiske kommunikationsformer

Du vil derfor få en forståelse for, hvad der skal til for at kommunikere høfligt og effektivt på de sociale medier, især i forbindelse med klager. Vi giver dig derudover også kendskab til forskellige teorier om god kommunikation.

Tid: 1 dag
Pris for op til 12 deltagere: 15.000 kr. + moms

 

Book dette kursus

Udfyld formularen herunder med dine oplysninger, så kontakter vi dig snarest muligt for at aftale nærmere.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Andre kurser

Kom i kommaform

På dette kursus bliver du fortrolig med de danske kommaregler.

Læs mere og book her.

Korrekt dansk

Sådan undgår du typiske stavefejl og grammatiske fejl i organisationens kommunikation.

Læs mere og book her.

Gode og professionelle e-mails

Sådan kommunikerer du effektivt og professionelt med e-mails.

Læs mere og book her.

Skriv professionelle nyhedsbreve

Sådan får du organisationens budskab klart med professionelle nyhedsbrev.

Læs mere og book her.

Sprogpolitik

Skab en rød tråd i organisationens skriftlige kommunikation.

Læs mere og book her.

Forståelig og professionel kommunikation

Sådan skriver du tekster, der bliver læst – og forstået.

Læs mere og book her.

Kreative og effektive skriveprocesser

Bliv fortrolig med skriveprocessens faser – og få dit budskab ud over rampen.

Læs mere og book her.