Gode og professionelle e-mails

Størstedelen af kommunikationen i forretningsverdenen foregår gennem e-mails. Derfor er det vigtigt at vide, hvordan du skriver en god og professionel e-mail. Kurset giver dig styr på reglerne og give dig gode råd til at undgå faldgruber, fx:

  • Hvornår skal man skrive Hej/Kære
  • Jura og offentliggørelse – kan mailen tåle dagens lys?
  • Skriv i en passende tone
  • Brug af udråbstegn og smileys
  • Hold dig inden for en passende længde

Du får værktøjer til at kunne skrive gode, professionelle og målrettede e-mails –  – naturligvis på baggrund af netop dit og de andre deltageres behov.

Tid: 1 dag.
Pris for op 12 deltagere: 15.000 kr. + moms.

 

Book dette kursus

Udfyld formularen herunder med dine oplysninger, så kontakter vi dig snarest muligt for at aftale nærmere.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Andre kurser

Kom i kommaform
På dette kursus bliver du fortrolig med de danske kommaregler.

Læs mere og book her.

Korrekt dansk
Sådan undgår du typiske stavefejl og grammatiske fejl i organisationens kommunikation.

Læs mere og book her.

Bliv klogere på sociale medier
Lær de gyldne regler for professionel sprogbrug på de sociale medier.

Læs mere og book her.

Skriv professionelle nyhedsbreve
Sådan får du organisationens budskab klart med professionelle nyhedsbrev.

Læs mere og book her.

Sprogpolitik
Skab en rød tråd i organisationens skriftlige kommunikation.

Læs mere og book her.

Forståelig og professionel kommunikation
Sådan skriver du tekster, der bliver læst – og forstået.

Læs mere og book her.

Kreative og effektive skriveprocesser
Bliv fortrolig med skriveprocessens faser – og få dit budskab ud over rampen.

Læs mere og book her.