Kurser
Prisen for kurserne dækker op til 12 deltagere og er uden transport og forplejning. Du kan også lade os stå for det hele, så sørger vi for både lokaler og forplejning. Kontakt os, og aftal nærmere.
Find flere oplysninger om vores kurser i oversigten – herunder pris og varighed.
Åbne kurser
Tina Reichstein underviser desuden i effektiv skriftlig kommunikation hos Ledernes KompetenceCenter og Montus Business Academy. Her kan du tilmelde dig forskellige åbne kurser, hvor du kan lære at trænge effektivt igennem til din målgruppe og at skrive bedre, mere målrettede tekster.
Din skriftlige kommunikation
“Skærp din skriftlige kommunikation på arbejdspladsen, så du bliver læst og forstået professionelt, troværdigt og overbevisende”
Kommunikation i praksis
“Vil du styrke din kommunikation og trænge bedre igennem med dit budskab? Få redskaber og metoder til at segmentere din målgruppe, planlægge din kommunikation, vælge medie og vinkle dit budskab.”
Individuel skriveundervisning
Vi tilbyder også individuel skriveundervisning, hvis du fx savner konkrete værktøjer og sparring, når du skriver tekster. Det kan foregå ansigt-til-ansigt, via e-mail, telefon eller over Skype.
Vores kurser
Kom i kommaform
Korrekt dansk
Bliv klogere på sociale medier
Gode og professionelle e-mails
Skriv professionelle nyhedsbreve
Sprogpolitik
Forståelig og professionel kommunikation
Kreative og effektive skriveprocesser
Kom i kommaform
På dette kursus bliver du fortrolig med de danske kommaregler, der volder mange problemer ude i de danske virksomheder. Kommafejl i professionelle tekster kan påvirke modtagerens opfattelse af dig eller din organisation som afsender.
Kreative og effektive skriveprocesser
Forskellige skriveprocesser virker for forskellige afsendere. Kurset får dig til at droppe vanetænkningen og i stedet tænke nyt for at få dit budskab effektivt ud til din modtager.
Sprogpolitik
Med en sprogpolitik bliver din organisations skriftlige kommunikation ensrettet, så kommunikationen afspejler organisationens værdier og brand. Det er ikke nok at skrive, hvordan du gerne vil opleves. Du skal med de rigtige ord give kunden oplevelsen.