Bliv klog på sociale medier
Det er utrolig vigtigt at have fokus på sociale medier i dag. Kundehenvendelser, generelle spørgsmål og klager bliver sendt gennem Facebook, Twitter osv. Det er derfor vigtigt at vide, hvordan du skal takle denne form for kommunikation, hvor alle kan kigge med. Derudover er det en god kanal til at etablere – eller udvide – sit netværk.
Vi giver dig nogle værktøjer til, hvordan du skal håndtere de udfordringerne ved brugen af de sociale medier. Vi hjælper dig fx med
- at få styr på de gyldne regler for sociale medier
- at lære den grad af høflighed, som er nødvendig
- at kende forskel fra de klassiske kommunikationsformer
Du vil derfor få en forståelse for, hvad der skal til for at kommunikere høfligt og effektivt på de sociale medier, især i forbindelse med klager. Vi giver dig derudover også kendskab til forskellige teorier om god kommunikation.
Tid: 1 dag
Pris for op til 12 deltagere: 15.000 kr. + moms
Book dette kursus
Andre kurser
Kom i kommaform
På dette kursus bliver du fortrolig med de danske kommaregler.
Korrekt dansk
Sådan undgår du typiske stavefejl og grammatiske fejl i organisationens kommunikation.
Gode og professionelle e-mails
Sådan kommunikerer du effektivt og professionelt med e-mails.
Skriv professionelle nyhedsbreve
Sådan får du organisationens budskab klart med professionelle nyhedsbrev.
Sprogpolitik
Skab en rød tråd i organisationens skriftlige kommunikation.
Forståelig og professionel kommunikation
Sådan skriver du tekster, der bliver læst – og forstået.
Kreative og effektive skriveprocesser
Bliv fortrolig med skriveprocessens faser – og få dit budskab ud over rampen.