Pressemeddelelser
En velskrevet pressemeddelelse drejer mediernes søgelys ind på en konkret sag og giver effektiv markedsføring.
Hvad kan en pressemeddelelse?
I bedste fald kan journalisternes artikler om din nyhed eller dit produkt skabe medieomtale, der svarer til flere hundrede tusinde kroner, hvis man omregner det i annoncekroner.
Der er nogle faktorer, der øger chancen for, at journalisterne fatter interesse for netop din pressemeddelelse:
- Den skal afspejle en god historie
- Nyheden skal have almindelig samfundsmæssig interesse
- Den skal skrives kort, godt, informativt og fængende
- Gode billeder øger chancen for omtale
- Den skal gøre det nemt for journalisten
- Overskriften skal sige det hele
Hvorfor skal Syntaksis skrive den?
Syntaksis forstår at skrive, så det fænger. Vi er eksperter i at skære ind til benet og få det vigtigste frem, så chancen for omtale bliver større. Og så skriver vi selvfølgelig fejlfrit.
Få skrevet en effektiv pressemeddelelse
Vi skriver også
Professionelle webtekster
En god webtekst byder brugeren – en potentiel kunde – velkommen og guider brugeren gennem websitet.
Levende brochurer
Brochuren er det klassiske salgsredskab, som har styrken til at få modtageren til at købe.
Artikler til web og tryk
Artikler kan bruges til rigtig mange forskellige former for formidling og historiefortælling.
Målrettede annoncer
En annonce skal udelukkende skabe opmærksomhed og skal derfor være kort og præcis.
Nyhedsbreve, der engagerer
Et velskrevet nyhedsbrev kan både skabe tættere kontakt og øget salg.
Salgsbreve, der virker
Kunsten i et salgsbrev er at holde sig til sagens kerne: Hvad får kunden ud af at benytte sig af dit tilbud?
Andre tekster
Du kan få hjælp til alt, der skal sættes ord på. Det kan være, dine egne ord ikke rækker, eller at du gerne vil have andres øjne på dine tekster?